Spotkanie z Markiem Pernalem (25.09.2013)

Kochani, dotarłam szczęśliwie na spotkanie z Markiem Pernalem, autorem spacerownika Praga. Miasto magiczne. Niestety, z racji tego, że odstawiam brane od trzech lat leki przeciwpadaczkowe, jestem śpiąca, boli mnie głowa i wszystko trzeba mi pięć razy powtarzać. Wszystkie te czynniki skumulowały się właśnie wczoraj, w związku z czym ewakuowałam się ze spotkania po godzinie, albowiem przysypiałam.

Co nie znaczy, że było nudno, to tylko ja mam problem 😉


Po powrocie do domu okazało się, że wszystkie moje zdjęcia są niewyraźne ^^’

Uważam, że Czuły Barbarzyńca to świetne miejsce na spotkania autorskie, o ile nie przychodzą na nie tłumy ludzi. Niby nie było problemów z miejscem do stania, ja nawet załapałam się na krzesełko, ale po pewnym czasie zrobiło się dość duszno. Taki mały defekt miejsc, gdzie można się zebrać kameralnie.

Sam autor (oraz prowadzący spotkanie) sprawiał przemiłe wrażenie. Z daleka widać, że jest to człowiek zakochany w Pradze. Znam takich ludzi, chociaż sama o sobie czegoś podobnego jeszcze nie jestem w stanie powiedzieć. Poza tym nie trzeba było mieć jego przewodnika w ręku, by dowiedzieć się, że na pewno znajdziemy tam masę ciekawostek, o których inni autorzy spacerowników nie piszą.

Rozmowy o piwie, Havlu pijącym polskie piwo (kto nie był, niech żałuje, leciały po sali genialne teksty), jednokoronówce na pianie z piwa… Za dużo tych alkoholowych wynurzeń ^^’

Słuchanie Marka Pernala pozwoliło mi na moment zanurzyć się we wspomnieniach z własnej podróży do Pragi. Zwłaszcza, kiedy opowiadał o miejscach, w których byłam i które widziałam na własne oczy. Coś pięknego.

Ogólnie rzecz ujmując to było przesympatycznie, bardzo jestem ciekawa, jak będzie mi się czytało spacerownik. Wpis o nim wkrótce, jak tylko skończy się Miesiąc Tematyczny 😉

I mała uwaga techniczna – jak odstawiacie leki, idźcie na eventy wszelkiego rodzaju z obstawą, by chociaż ktoś robił dobre zdjęcia. ^^’

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Może bym wreszcie przeczytała Czułego Barbarzyńcę ^^’

Ten wpis został opublikowany w kategorii eventy, literatura o Czechach, Spotkania autorskie, wątek czeski i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Spotkanie z Markiem Pernalem (25.09.2013)

  1. Anna pisze:

    napisałam długi komentarz i wordpress się raczył zawiesić, kiedym go dodawała. także – takiego wała panie wordpress.
    1. miałam super miejsce – i powietrze, i widziałam, i słyszałam, i nawet jestem na zdjęciu:P
    2. jednokoronówka wygląda na typowe podpuszczactwo człowieka który panu redaktorowi malował mapę – jest przecież faktem powszechnie znanym, że trwałość piany mierzyło się 10halerzówką (albowiem halerze były aluminiowe), ale teraz halerzy nima, więc się wierzy (albo ma się zachomikowaną jakąś monetkie). w dodatku mam kilka typów nt tego, kto radośnie pana redaktora podpuścił (swoja drogą, polecam Kontynenty, czy ja się powtarzam?).
    3. o Czułym słyszałam, że organizacyjnie nie klapią. no i nie klapią. nie przygotowywuje się sali 15 min przed spotkaniem, kiedy już multum osób jest w środku. krzesełka wystawia się od razu a nie jak się okaże, że ten pierwszy rząd z pięciu sztuk nie starcza. a mikrofony przygotowywuje się cześniej, sprawdzając czy oba działają – najwyżej będą nieużyte jeśli będzie słychać bez nich. możliwe, że poradziliby sobie ze spotkaniem na 20 osób – ale takie spotkanie to już klub wzajemnej adoracji i raczej porażka.

    • czechozydek pisze:

      Ciężko mi się wypowiedzieć na temat organizowania tej imprezy, albowiem wpadłam jakoś tak po siódmej, kiedy był już dziki tłum. Załatwiłam sobie krzesełko i przycupnęłam przy barze, także nie rozglądałam się potem specjalnie po sali.

      • Anna pisze:

        no ja przyszlam pol godziny wcześniej, bo tak mi się złożyło i właśnie cały ten nieład widziałam, szkoda trochę. wystarczy że by ustawili prowadzących pod ścianą i weszłoby więcej krzesełek.

Skomentuj

