Jaki był rok 2013?

Miałam napisać podsumowanie końcoworoczne już kilka dni temu. Niestety, choróbsko, praca i parę innych rzeczy mi to uniemożliwiły. Na szczęście dzisiaj wyszłam dwie godziny wcześniej z firmy, także na spokojnie wszystko sobie poukładam. ^^’

Jak mogę podsumować pierwszy rok istnienia Czechożydka? Naprawdę dobrze. Pod względem książkowym ten rok był udany. Przeczytałam naprawdę sporo pozycji, przy czym wiele tych, na które czaiłam się już kilka lat. Zresztą, co będę się wygłupiać, zróbmy małe podsumowanie 😉

Rok 2013 to 127 przeczytanych książek, w tym:

  • 33 książki czeskie/o tematyce czeskiej/jakkolwiek związane z Czechami,
  • 52 książki żydowskie/o tematyce żydowskiej/jakkolwiek związane z Żydami,
  • 10 książek czechożydkowych,
  • 88 moich pseudorecenzji na blogu,
  • 6 spotkań autorskich,
  • pierwsze w życiu Targi Książki,
  • 5 audiobooków (o różnej tematyce),
  • wyróżnienie w konkursie eBuka2013,
  • wiele, wiele innych 😉

Nie jest źle. Jednym z moich postanowień noworocznych, jakie niedługo znajdziecie na New Shadowlife, będzie powiększenie liczby przeczytanych książek. Tym razem pozostaje jedno stare postanowienie (by czytać jak najwięcej literatury czeskiej, z tym cały czas mam jakieś zaległości) i dochodzi nowe – nadrobić zaległości w polskiej literaturze. Wychodzi tyle ciekawych książek, a mnie zawsze musi każda wartościowa premiera ominąć! xD Tak nie może być, będę biegać po bibliotekach i nadrabiać.

A co jeszcze przyniósł mi rok 2013, jeśli mowa o bardziej ogólnych sprawach?

  1. Zmotywowałam się do odnalezienia i przeczytania tytułów takich jak Bracia Karamazow (nie przebrnęłam), Wielki Gatsby (nie rozumiem fenomenu tej książki), Smażone zielone pomidory, 451 stopni Fahrenheita, Anna Karenina, Misery, Zły czy Ziemia obiecana. Za wyjątkiem dwóch pierwszych polecam wszystkie. _^_
  2. Odkryłam dwie fantastyczne serie – Pieśń lodu i ognia (żadne odkrycie dla ogółu, ale jakie wielkie dla mnie!) oraz cykl o królowej Betsy (Undead series, pierwszy tom to Nieumarła i niezamężna). Nawet ja muszę mieć jakąś odskocznię w kierunku literatury popularnej 😉
  3. Przeczytałam też takie cosie jak Pięćdziesiąt twarzy Greya (z czystej ciekawości), Piękne istoty, Wpuść mnie, Upadli. Nic nie przypadło mi do gustu.
  4. Wychodziłam więcej do ludzi. Na Targi, spotkania autorskie, spotkania blogerów książkowych… Nie nudziłam się.

Podobał mi się ten rok.

A oto prezent od Mojej Siostry z okazji Gwiazdki i urodzin 😉

A na zakończenie… Wiecie, że życzę Wam wszystkiego najlepszego. 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii blog i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Jaki był rok 2013?

  1. Jeszcze więcej… jeszcze lepiej…. 🙂

Skomentuj

