Ogłoszenia parafialne!

W poniedziałek rano zachciało mi się ogłoszeń na blogu. 🙂

Moi drodzy, jak sami zapewne widzicie, wpisy pojawiają się ostatnio z częstotliwością… W znalezieniu odpowiedniego przykładu nie pomaga mi nawet moja wybujała erudycja. ^^’ W każdym razie nowych tekstów mam jak na lekarstwo. Przyczyny są różne: stres wywołany nawałem różnych wydarzeń chyba wreszcie przestał ze mnie wyłazić i teraz mam okres rozleniwienia, co oznacza, że czytam nieczechożydkowe powieścidła i robię na szydełku/drutach. A, do tego przy tym szydełkowaniu oglądam czeski serial Vyprávěj, jak dobrze pójdzie, niedługo pojawi się tutaj recenzja pierwszego sezonu.

Nie dałam sobie spokoju z blogiem, o nie 🙂 W razie, gdybyście zatęsknili za mną, polecam udanie się na mój Instagramowy profil (klik), ostatnimi czasy co i rusz wrzucam jakieś zdjęcia. Głównie swoich rękoczynów… Eee, rękodzieł. 😉

Ogłoszenie numer dwa: mimo, iż z wpisami różnie bywa, liczba fanów bloga na Facebooku rośnie praktycznie z dnia na dzień (stan obecny: 185 osób). Zbliżamy się więc do przekroczenia magicznej dwusetki!

Z tej okazji pragnę Was poinformować, że na dwusetnego fana Czechożydka na Facebooku czekają aż dwa prezenty. Pierwszy to dedykowany wpis na dowolny Czechożydkowy temat (rok temu był to tekst na temat książki wybranej przez czytelnika, vide wpis o Jura a lama dla Anny Militz), drugi zaś to (niespodzianka!) drobiazg zrobiony przeze mnie na szydełku/drutach.

Dzierganie mnie wciągnęło na dobre, cały czas szukam pomysłów na nowe rzeczy do zrobienia 🙂 Cały czas się uczę, sweter to dla mnie jeszcze za wysokie progi, ale jakiś drobiazg mogę zrobić. Co to dokładnie ma być nie wiem, można mnie zaskoczyć. Uprzedzam, że jestem początkująca i mogę się na coś nie zgodzić. 😉

Poniżej znajdziecie parę zdjęć jako dokumentację procesu twórczego 🙂

Tymczasem lecę robić obiad, a potem znęcać się nad swoją pisaniną pisać pracę magisterską. 🙂

kindle cover

 

Okładka na Kindle Paperwhite zrobiona na drutach na żądanie życzenie Kuby. Kolor jest w rzeczywistości trochę ciemniejszy.

jewish chronicles crochet

 

Kupione niedawno szydełka plus nowy nabytek książkowy 🙂

crochet broches

 

Broszki kwiatowe zrobione na szydełku. Jeszcze tylko dokupić guziki jako środek oraz agrafki i będą gotowe 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii pozostałe i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Ogłoszenia parafialne!

Skomentuj

