Wychodzę, zaraz wracam.

Do niedawna udawało mi się publikować średnio jeden wpis na tydzień. Czasem było więcej tekstów, ale zdarzały się też takie chwile, kiedy napisanie czegokolwiek było ponad moje siły i tylko nadludzkim wysiłkiem udawało mi się coś stworzyć.

Ostatni wpis umieściłam tutaj prawie miesiąc temu. Nie jest to spowodowane brakiem czasu (przy odpowiedniej organizacji spokojnie wygospodarowałabym kilka godzin w tygodniu na samą pracę nad blogiem) czy tematów do opisania (bo tego mam aż nadto, moje zasoby spokojnie starczyłyby mi do końca roku).

Problemem jest w tym przypadku to, że zdążyłam się wypalić. Nie całkowicie, ale czuję, że idę w jakimś dziwnym kierunku z pisaniem. I to nie jest właściwy kierunek.

Nie likwiduję Czechożydka, wprost przeciwnie – pracuję nad jego nowym wyglądem i zawartością. Chciałabym móc Wam powiedzieć, kiedy pojawią się nowe teksty, w jakim będą kształcie, czy będą tylko o książkach, czy też o innych, ważnych dla mnie sprawach. Chciałabym, ale sama jeszcze nie znam odpowiedzi na to pytanie.

Dlatego też tych, którzy zaglądają tu raz na jakiś czas i mają w pamięci to, że istnieje sobie taka Dorota, co pisze o Czechach i Żydach, pozdrawiam serdecznie i proszę o cierpliwość.

Wrócę, tylko nie wiem, kiedy.

Hmmm, w sumie jednak coś wiem… Wrócę, jak ogarnę wszystko to, nad czym teraz dumam 😉

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii blog. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Wychodzę, zaraz wracam.

  1. Lolanta pisze:

    Ogarniaj. Zmiany są potrzebne, od razu lepiej się poczujesz 🙂

  2. zyczliwy pisze:

    daj sobie spokój z pisaniem takiego szajsu

    • czechozydek pisze:

      1. Na jakiej podstawie stwierdzasz, że to szajs?
      2. Proszę o podanie adresu Twojego bloga/strony/dowodu jakiejkolwiek działalności w Internecie. Coś, co tworzysz,
      3. Podaj swoje imię i nazwisko. Miej odwagę podpisywać się pod swoimi opiniami w Internecie.
      W innym przypadku zakończę wymianę argumentów.
      Pozdrawiam,
      Dorota

Skomentuj

